Menu

חברת אגמו – קמפיין MAX PURE

bg

איך הופכים מוצר סטנדרטי למותג נחשק?

חברת אגמו מקבוצת נוימו אהרנברג הגרמנית הינה יצרנית של אביזרים (fittings) מנירוסטה למגוון תעשיות. כחלק מפעילותה השיווקית אגמו חיפשה דרך לחדור לתעשיית התרופות הבינלאומית המחוזרת ע”י מספר רב של יצרנים.
הוחלט למתג את קו המוצרים לתחום תחת השם MaxPure , מותג המציג את הידע והניסון העשיר של חברת אגמו בייצור מוצרים לתעשיית התרופות. המיתוג כלל בין היתר הערכות פנים ארגונית מחודשת, שינויי אריזות, כלי אינטרנט חכמים לתמיכה בלקוח ושדרוג כל כלי השיווק.

The Maxmark touch

התוצאה היתה מהירה מאוד, לקוחות חדשים מתעשיית תובענית זו שמחו לשמוע על התמחות החברה והמותג MaxPure הפך תוך פרק זמן קצר מאוד למותג מוכר בעולם.
לאחר מיתוגו המוצלח של קו ה MaxPure המשיכה אגמו למתג גם את קו המחברים לתעשיית הסמיקונדוקטור וקו המוצרים לתעשיית המזון.

Maxmark מקסמרק

Maxmark מקסמרק