Menu

מיתוג חברת RION

bg
pic018

איך עושים את המעבר מלהיות חברה יצרנית לחברה ממותגת בעלת אוריינטציה שיווקית?

חברת ריאון, קבלנית משנה מתחום הזרקות הפלסטיק פנתה למקסמרק בכדי לעבור את השינוי מחברה בעלת אוריינטציה יצרנית לחברה עם אוריינטציה שיווקית, להפוך לקבלן משנה מומחה, מוביל בתחומו בעל נוכחות ותדמית חדשנית, חזקה ואיכותית.
תהליך המיתוג התמקד בשינוי הדרך בה הארגון רואה את עצמו ואת לקוחותיו, החל מהנהלת החברה ועד אחרון העובדים.
לאחר לימוד מעמיק של הארגון ואופיו, לקוחות פוטנציאליים , מתחרים וטכנולוגיה, פותח קונספט גרפי המשולב עם הסל – down to the finest detail המייצגים את הבטחת החברה לספק את האיכות המקסימלית בכל פרט ובכל שלב בתהליך.
שלב היישום היה מקיף ושיטתי, החל מאירועי השקה פנימית לעובדי החברה המדגישים את אופיה הייחודי והדרך החדשה, טיפול בנראות החברה, בניית כלי שיווק חדשים ומעבר לפעילות שיווקית יוזמת וערה.

The Maxmark touch

תוך זמן קצר הפכה ריאון לחברה מוכרת, מוערכת ומובילה העובדת עם מיטב החברות הגדולות במשק הישראלי. לאחר רכישת חברת פלסטוקיט ב 2013 היא בדרכה להיות אחת משלוש חברות קבלנות המשנה המובילות בשוק הישראלי.

Maxmark מקסמרק

Maxmark מקסמרק